Daisypath Anniversary tickers

Followers

07 December 2010

Nabil & Daniel SUNAT !

Haha adk aku dua orang tuu kena sunat pakai laser kot.
Berlagak kena sunat .tak sakit katenye.Pirahhhhhhhhh.

Esok khamis,my mom suroh kemas2 kedai tmbah barang ,
yelaa busy meniaga luar jee kedai tak de sape jage .
Huaaa nak buat bisnes card xde idea lah ,feningggg !

yang LELAKI sorang nie kacau aku tidoo ,
kul 5 pagi dia call suro on9,gilaa aku xlayan .
kul 7pagi call lagi suro layan dia.tak larat lah sayang nak bngun pg2 on9.HAHA
tak tau lah dia tido pkul bpe .Gillerrr. I know u miss me .kan kan ?? haha

then pg td WAN NOOR MASHITAH msg kate dia mimpi aku meninggal ,Astaga MAS !
pas2 dia teros xleh tidoo.gila ang kan ? rindu lah tu tak pe kte g pesta nnty k :)
lepas itu ade no kedah kacau ,mntak bekenalan ? of course xdilayan .
tapi bru on9 nie no tu junior aku kat kolej laa. Sory la adk EIRA EMY :)

Tu je kot nanty rajin update lagi okey !
i tak sabar nak jumpe u darling Afif -_-

No comments:

Post a Comment