Daisypath Anniversary tickers

Followers

11 December 2010

Geramm nye Aku !


Semalam aku meniaga Putrajaya ptg2 tu ter msg lah Afif Hussin nie .
Ish aku ingat mmng tak de jodoh lah kan tbe2 dia wat biase je takde maaf ape.
Mcm s*** jantan niee .Huahau.
Dah lame2 bru dia ngaku syg kat aku cuma dia nakal skit jee . Thn depan dia berkepit ngn aku
tak leh nakal2 dah .Ishh.
Its okay ah kan tapi aku warning ahh jgn mara klu aku kuar blik lmbt ,
sbb ikot prangai diaa .HAHAHA
Padan muke kau puas hatikuu .
Ceh ceh biase lah kteorg kalau gado jap jee.
Padahal aku pun tak senang duduk tak cntct sehari tu :/

Malam tu aku tak leh on9 ,abah amik wifi suro tdo awal .
Si afif nie mntk pasword fb plak . Aku tukar la psword dah gadoo .Hee
Dia on9 aku nye sesedapp kau jee en tulis kat status 'Afif Hussin ,only u in my heart'.
Geramm!! Nakal gle awk en .
Haihhh jiwang-2 kat FB tak pyah lah syg . Dalam fon ckup ah .
Nanty kwn2 bce kte first time ade BF lakk..
Tapii mmng u sorang jee in my heart .Huahua

Thnkss darling for your Love .
Kadang-2 perangai gila2 awak lah yang buat saya Happy .
Jiwang tak? Sikitt jee nie . HAHA

No comments:

Post a Comment