Followers

23 December 2010

Family dari Kota Bharu

Dorang smpai dlm kul 11mlm tadi .
Fuhh bnyak gler nenek bwk makanan dari kelantan .
Tak cukup peti yg ade dua dalam umah nie . Camne nie ?
Nenek kata aku makin bulat ? betul ke nek ?
Tak pe mak aku kata janji Gebuu mcm mak nyee , Hahaha

Aku masak senja tadi ayam goreng kicap & Sayur cendawan .
Ingt kan Pak lang & Cik Ngah dtg jgk .
Masak punye bnyak .huhuhu
Family dorang tdo hotel lah ,
Rumah aku tak ade bilik tetamu laaa.
Bilik cukup utk kami anak-beranak jee . Isk ish.

Nenek tdo umh Aunty aku kat Seremban lah kan .
Sabtu mlm bru kami semua kumpul balik mkn2 kat umah aku
So plan kuar ngn myra sabtu nie tak boleh balik lewat sgt ah . Huhuhu
Pak Ndak & Mak Ndak aku plan nak g makan ayam penyet kat wangse Walk esok .
Aku meniaga nak ikot jgkk . Humm
Tak pelah cari duit lagi penting :D

Afif buat lawak bangang lagi ,
tadi dia kata kereta sewa full utk 29dec nie !
Huh aku tekejot la , dia suro nek motoo jee pegi penang .
Ishh jahat nasib die bergurau xkan nak nek moto .
Kalau dia pegi ramai-2 naik moto xpelah jgk .
Dia sorang-2 xgiler atas highway sorang-2 !

Kawan-kawan pulak xmau lepak penang sekaly .
Bile aku kat KL kalot tnye ble nk dtg penang ,
bile dh dtg semua diam xde respons .
Terasa gak lah kan dtg nk jmpe dorang jgk ,
malas nk kalot lebih-2 .
Dorang rase kawan aku dtg ah , klu tak ? aku ade bnyak kwn . Hahaha
Biar lah ! Janji Mas ade :D



No comments:

Post a Comment