Daisypath Anniversary tickers

Followers

21 December 2010

Hari Gaji

Harini hari gaji ,so niaga memang gempak ahh
semngat jee rase . Hahaha
meniaga ngn mak today . Banyak oonggg arini .
Balik niaga jee aku ajak mak mkn Restoran Papa Chops.
Yelaa lapar lgpun tgh masyuk . Thnkss Mak !

Malam jee aku boring call ika lah tnye gosip .
Tekejot gak ah gosip aku dgr nie .
Nak tau ? tgk melodiiiii , Huahau

Tgh hari td lecture aku call Cik Nisa .
Dia tnye nak berhenti belajar ke nak kawin ke nk ulang sem ?
Afif pulak dah tipu aku awal-2 kte boleh msuk sem 4
tak pyah ulang2 .
Aku seronok laa . Aku tnye cik nisa
Dia kata 'kamu ingt boleh men lompat-2 ke'
Babiii Afif pekena aku . Haree tul !
Then aku ckp ngn cik nisa nk behenti jee
29dec dtg penang isi borang :/
memang lah tak nak berhenti ,tp sbb kesilapan kami
yg buat praktikal smbil lewa ,wat camne kan ? huhuhu

Wat camne xde rezeki nak study dah
meniaga lagi best hari2 dpat duit , keje rilex xde bos yg marah2
:D
Memang meniaga penat ,
Muda-2 je penat tua2 senang .
Cth nye Abah aku lahhh . Hahaha

Kpd kwn-2 aku yg still study teroskanlah study .
Maybe korng boleh tahan dgn kerenah hotel tp aku tak .
Aku rindu korang giler babii , rindu penang , rindu mkn nasi bujang :(

Afif Sayang gayuttt okay !

No comments:

Post a Comment