Daisypath Anniversary tickers

Followers

12 December 2010

Lagenda Budak Setan

This movie berhantu betul lah .
teringat tgk movie nie jee ingat lah yang aku kena berpisah dgn Si Afif nie
sementara waktu je okay ! Huahau
Haih mcm2 mase tu lah dia reti nak kuar berdua ngn aku ,
g tasek kat Jitra , kayuh menatang pa ntah. xp. Jalan-2 . shishaa .
Umphh rinduu bunyi motor dia yang bising tuh smpai kat atas flat tu
dengar bunyi bising motor tuu ,tau dah dia sampai . Hahaha
Buka puasa dgn dia sahur kat Market Borong .
gaduh tiap kali dtg amik lambat ,yelah laparr bodoo ! :B
1st time couple dia lah kawan dia lah musuh .Huahaua
Aku boleh cakap ape jee ngn dia ,
tapi bgus lah dia dh sporting skit ah tak garang dah pun ,
Xtau knape takot kena tnggal kot .Hahaha
Sampai mak aku marah ckp
'macam mane laki tuh nak kat kau dgn mulot kuanjaqq' ;/
Aku balas 'sbb anak mak kan comel' Hahaha
Comel kan sayang dari janda-2 sbelum nie ? hee
Tapi i masih hormat you okay sayang -_-
Ye kami mmng bkn jiwang couple tp we love each other . Kan kan ?

Mohd Afif akan sweet bile dia rase nak sweet ,ape pnyee boyfriend . Berkira ! Hahaha
Sumpah love u ♥♥♥

No comments:

Post a Comment