Daisypath Anniversary tickers

Followers

17 October 2011

Macam tak percaya !

U ollss sihat ker ? Tak banyak dah update blog sibok lah .
Lagipun benda sama aku buat tiap hari kerja balik on9 tidooo !
Okayy hari tu kawan sekolah aku Che Nur Afiqah BBM aku ajak movie .
BBM 3pg plak tu ,5pg aku terjaga psal lipas terbang hinggap dkat ketiak aku BODOH !
Aku reply BBM dia kata okay ,kesian pulak dia sorang nak pegi katanya bff dia sibok .
Ajak kawan aku yang lain semua wat tak tau so kami decide berdua jelaa ke WW :)
Bayangkan aku kalot nak pegi TGV tu sambil BBM si Che Afiqah nie ,aku terlanggar
Khatijah Tan and sebelah dia Piere Andre (betol ke aku eja) HAHA
Opssssiiii sory aunty aku senyum and say sory je malu lah nak lebih-2 :)
not bad laa lagi handsome Awalll muhksssss !

Okay sampai je kawan aku dah siap beli tiket cerita Al-Hijab ,okay aku tak tau pun cerita tu wujud main tgk jeee pengarah nye anak orang yang aku langgar tadi HEHE
Bapak seram aku and kwn aku je jerit tgk cerita tu Syabass laa buat aku jerit Maluuu i :(
Bile dah jerit banyak pulak orang tak puas hati lantak kiteorang lah bayar harga same !
Jalan-2 jap kwn aku nak beli kasut ala-2 heels yang orang korea pakai nie ,
sumpaahh cantik giller tak sangka WW ade jual ! Haihh
aku tergoda and beli harga dari rm65 bagi rm60 okay laaa :)
material pun cun boleh pakai pegi gentingggg Hoahhhh
Nak upload tapi mak aku tak tau aku beli nanti bising
Purse aku beli baru jgk purse Vincci aku dah terkoyak bnyak ,
jangan jeles awokk!!

Balik dari tu pegi Tutti Frutti sebelah WW je ,
Amik cup small je sebab aku muak ice - cream HAHA
Then balikkk kawan aku hantar . Tak balik lewat pon sebab nanty ade orang bebai Hehe





Okayy laa aku sibok meniaga UIA ade convo ,UPM pun convo .
Semua U aku dah msuk kau ade ? HAHA

to Afif Hussin : I Miss Youu so much :)


No comments:

Post a Comment