Daisypath Anniversary tickers

Followers

23 October 2011

I need Vacation !

Ohh please sumpah rasa nak bercuti lagi :)
Nak pergi mane eh best ?
Nasib Moksu aku plan nak holiday port dickson prtghan bulan 11 nie .
Siap all family dapat T-Shirt hoaahh family day gituu semua warga kelantan
pakat mai Port Dickson taww !
Syokknyee tak sabar nak naik Jet Ski , Banana Boat ,Motor Rider HEHEH
Mak Abah mesti kata nak naik macam-2 use your own money .
Okayy dont worry ,stay sane 3hari 2mlm kan moksu ?
Baikkknyee moksu aku belanja penginapan di Hotel Permaisuri :))
Mak aku kena support makan ,Mak plan buat Nasi Lemak Ayam Grg sedappp giler !

nampak tuu tak sabar nie ;)

Tapiiiii nak holiday dgn Afif jugak ,always lah kan ! HAHA
Plan macam-2 ! Genting Highland , Sunway Lagoon or Langkawi
Which one awak tlg ahh decide cepat skit !
Nak pegi jauh-2 makan modal penginapan nak yang dekat2 jer
utk bawak si Eyy nie bejalan HAHAH


awok gayat tak , GH :)

Eyy aku tau hang nak pegi sini dari genting kan ?


Plan-2 jugak bajet jangan lari tawww !
Mas Mas sorry lah aku memang tak boleh teman kau tido genting sebab
aku tak boleh tidor cuaca sejukkk nanty lelah la syg oii :(

EXCITED !!

I miss you Afif (:

No comments:

Post a Comment