Daisypath Anniversary tickers

Followers

06 October 2011

Duit Duit Duit

Semuanya duit , kalau takde duit tak boleh keluar HAHA
Sampai hari tu nak keluar dgn Myra ,Sya & Zaza aku kutip hutang
siapa yang hutang aku HAHAHA
Duit dalam bank memang dilarang kacau untuk masa depanku :D

Meniaga memang slow giller lepak raya nie nak cecah 1k bukan main payah lagi :(
Abah bagi idea nak jual ayam golek modal 4k ? Wow menarik jgk !
Kalau kat pasar malam memang AYAM tumpuan orang heheh
Abang aku tak support pulak dia malu meniaga bodoh en ,
bab duit nie meniaga tang mane pun aku tak kisah janji
duit poket tebal kau ade kau ade ?

Umm haritu Mak ade suroh isi borang SPA utk kerja kerajaan tu ,
aku mintak area Putrajaya jee dekat dgn rumah baru .HAHA
Saje nak cuba nasib mak kata kalau dapat kerja kerajaan masa kite tua senang .
Abah aku perli mak aku dia tak kerja kerajaan pun senang Huahaua
Taklah aku pun xkan tinggalkan meniaga aku nie pasai lagi untongg maa HAHA
Senang maksud mak maybe dalam membeli sebuah rumah or kereta :)
kalau dapat Alhamdulillah laa kan kan ?

&& to awok if dah bekerja part time tu kerja lah elok-2 dapat beli rantai emas satu jadi laa kan kan HAHAHA jangan cepat bebai sudah sat lagi dengan bos-2 hang maki hamun !
Kumpul duit kite tukar BB baru same-2 taw syokknyaaa :))
Tadi pegi Wangse Walk Bold 4 punye cover semua cantik hot wak
geramm je torch punye ade tapi belakang je depan takde .
Pleasee bagi saya tukar bold 4 jugak !! HAHAHA

tadi dah alang-2 nak pegi Wangse Walk adk iparku Ainina Syamil ,
blanja tutti frutti nie aku tau tempat mahal biasenye aku pegi dgn Afif HAHA
*bab mkn aku memang tak berkira okay !
Habis rm62.80 for 3 cup ice-cream hebat tak ?
maybe abang aku amik saiz LARGE kot Hee
Btw thankss Nina belanja akk ,nj jadi adik ipar kena belanja selalu :D

amacam TERGODA harga pun TERGODA :D

meet Nina !

Saje tayang kau ade ? ;p

poyo ah korang nie xp

meet HTC ,BOLD 3, BOLD 1 & Torch :)

Meowww meowww

No comments:

Post a Comment