Daisypath Anniversary tickers

Followers

19 October 2011

Dunia Dunia !

U ollsss I geram nie ! HAHAHA
bukan tak puas hati kat siapa or jealous kat siapa pun taww ,
masalahnye aku tak paham dow kenapa nak upload picture yang mengundang nafsu lelaki doww
macam atas katil ,wearing tube ,posing mendada and mesti nampak buah dada OPSS
Alahai teringin jadi modell masuk agency modelling laa !
Bile lelaki comment blue kate badan sedap susah cari lah ,kau marah lelaki tu ,
dah kau goda dia ofcourse dia nak BODOH !
Fikir lah sikit nak upload pun orang pandang like you a BITCH okay ,
Lelaki menggatal kau marah upload banyak-2 menyemak kat wall aku ,
kang aku delete kau terasaaa pulah Huahaua
Aku cakap bukan aku jealous dkat badan kau yang super impose tu masalahnye
keterlaluan sgt sakit mata aku tengok ape lagi LELAKI .
Kau upload sebab nak friend bnyak kat FB kann ? Shame on you !
Renungkan and selamat beramal :)

Aku taklah sebaik and sempurna ,nak amik gambar macam mane pun privacy sudah
lainlah kalau orang sebarkan ,
Aku nak kau jage sikit jee maruah kau nanti orang kata kawan aku BITCH
tak sedap pulak dgrkan ,
Nak sexy nak tebogel kat luar lantak ah upload kat FB buat nampak kau murah dow !
Pandai pikir be matured :)

Now my love story HAHAHA
Aku dan dia dah lebih memahami ,dia pun tak cakap KUANGJAQQ dh sebab dia takot dgn aku HEHE
Dia pulak kalot ajak gayot tiap hari sampai penat meniaga tak hilang lagi
Mata bengkak tak cukup tidor .
Buat mcam mane bf aku keje bercakap je kang tak layan kata macam-2 !
Dia memang tak sweet tak reti ayat jiwang langsung tapi bila sampai dia mai menggedik
punggah la terkeluar jantung HAHAHA
Mungkin cara yang kasar and macam berkawan nie buat aku selesa kott ,
Dulu dpat bf jiwang geliii bulu roma , bagusss la dah kawin baru jiwang-2 taw .
Tapi seriously rindu laaa sebulan sekali jee jumpe Humm

Aishhh Mashitah nie kalau tak call dia lebih 3hari keje bebai HAHA
nie nak kena call dia pulak bf kedua I tawww :)
Dia nie pun kaki bebai tak caye tanye TUNANG dia .


Okayy bobyee i miss you girlfriends and boyfriends

No comments:

Post a Comment