Daisypath Anniversary tickers

Followers

05 July 2011

Tak Puas Hati ?


Hishhh harini bikin panas aku je salah ke aku post kat FACEBOOK aku "Jangan kacau saya ,boyfriend saya garang ! salah ke aku post sampai nak cari pasal ngn bf aku pulak ! Salah ape bf aku kat kau ? Alahh setakat tak puas hati benda yang dah lepas marah aku jangan babitkan bf aku . Aku tau salah aku dulu tapi benda dah setel elok-2 org tu pun dah ade gf happy je aku tengok ! tolong ah matured sikit cari gadoh dalam fb euwwwwwww ! LOSER MAN ! aku dah remove Hahaha

Now aku tak puas hati pasal kerenah pelanggan yang menawar ikot suka hati dia je ! Please lah pikir sikit klu brg tuh modal rm18 harga aku letak rm38 lah kan paling last menawar rm30 ade ke mintak rm25 or rm20 astaga nak makan ape macam tuh selalu orang yang berpelajaran tinggi yg kerja hebat2 nie la menawar gila-2 kata pandai sgt takkan xboleh pikir keuntungan barang camne kualiti lagi haihh sabo jelaa . ade barang modal rm25 la jual rm50 la last harga rm40 lah kan kadang-2 costumer mintak harga rm30 astaga tgk kualiti jenis kain tu la.takkan meniaga penat nak untung rm5 :( lagi stu pling menyampah costumer indon dorang tau nak murah cam kat negara dorang kdang-2 mintak harga rendah dari modal haihh memang menyirapp layan org camnie ! Nak murah g beli borong lah macam2 dapat tekanan !!

Afif Sayang I miss You ;(

No comments:

Post a Comment