Daisypath Anniversary tickers

Followers

10 July 2011

Dup Dap Dup Dap !

thnkss Awok tgk movie ngn Saya 'Cinta Itu Milik Kita' (:


Hello you all mesti tgh tunggu aku update blog kan Bahaha *perasan ! My dear Afif dtg KL 3 hari jep tp macam 3jam je rase . Puas jgk lah jalan-2 KL sebelum perhimpunan BERSIH tu (: tak shopping pun sebab tak de mood nak membeli kot Hee kiteorang makan-2 je best dapat date 3hari berturut (: Afif tunaikan janji dia nak tgk movie "Sekali Lagi" dgn aku sebab tu dia dtg KL kot benda tak plan pun . Movie tuh best gilerr sweet ayat dia "Saya janji akan sayang awak sampai bile-2" Hahaha aku suroh Afif cakap cam tuh jgk ! Memang takde gadoh lah cuma penat jelaa balik lewat-2 nak kena kuar ngn dia balik awal pg kalot kuar dah :D
Tadi sebelum hantar Afif kat Puduraya dtg lepak umah Kak Afif "Ninie" dlm kul 10pg cam tuh la dapat jumpe Adam rindunyeeeee kat budak tuh gatai cam Acu dia gak Hehehe
Than g makan kat Sentul Mee Rebus . Terima Kasih kak Nini ngn Abg Anip belanja makan :D
Afif betolak Penang kul 6 kteorang dtg awal plak so lepak puduraya 1st time dalam hidup wat date kat Puduraya ! Hahaha I will miss you Afif , bulan puasa dtg KL lagi tau mai g bazar ramadhan KL pulak :) Study elok-2 sygs ! ingt taww dpt biasiswa belanjaa qa tshirt BATMAN ! ILOVEYOU !!!

Colgate Smile :D

at Ikeanoo <3

Nike VS Vincci



No comments:

Post a Comment