Daisypath Anniversary tickers

Followers

28 December 2011

I'm 20 years old :)

Happy Birthday to me Happy Birthday to me . So sad tak nyanyi sorang-2 kalau dulu ade je orang tolong nyanyikan HAHAH takpe lah atleast orang sekitar aku dah cuba buat aku happy walaupun tak special tak de cake tak semestinya tak boleh happy :) and thnkss Awok tak keluar rumah sebab tunggu masa nak bergayot cuba buat saya gelak and sweet terlampau kat FB HAHAH datang KL nanty hadiah besar2 taw ! 1st wish aku Mas lah kan dia kalot nak tidoo jee wish pukul 9mlm and 2nd awok saya lah kul 10 wish hampa dua nie kalottt taw tak XD

Aku bangun lewat gila tadi sebab gayot punye pasal kesian adk-2 aku dari breakfast kena makan lunch HEHE sorry laa masak bihun grg tapi tak kenyang saje gedik tengok web Kenny Rogers ade delivery pulak ape lagii call teros order lepasss tu jee Mak Abah dah terpacak depan pintu dah sampai KL style suprise konon HAHA datang laaa Kenny Rogers tu makan ramai-2 duit abah jugak keluar yelah nak pau ape lagi nak ajak dinner keluar mesti alasan penat katanya nak celebrate ajak LAKI kau laa ape kena mengena dgn Abah ewah bagi line time Afif takde :(

New Year nie kawan banyak tanya lepak mana ? Mygad sorry lah nak keluar siang boleh sebab aku tau kalau malam comfirm berjuta orang kat KL dgn polis rush nanti cari Afif penerajang aku tapi dia pegi konvoi kalau aku keluar nanty dia kata 'Awat nak jadi perempuan jalang keluaq time malam new year' Biase lah kan anak Pak Hussin HAHAHA
Okay laa nak spend time dengan family tercinta ku <3

#Esok ronggeng :)

No comments:

Post a Comment