Daisypath Anniversary tickers

Followers

23 December 2011

get well soon atok =/

Atok kat Kelantan kena tahan wad lah esok :( Harap semuanya berjalan dengan baik ! Atok degil tak mau berpantang langsung Haihh aku dah tak dapat balik kelantan hari Ahad ini ikot parents aku sebab nak daftar adik perempuan aku kat sekolah menengah kena berniaga lagi .Banyak tanggungjawab tapi atok aku ade seorang tu jee takde atok lain dah Humm macam mana nie Makk! tak pelah Redha jelah buat macam mana tak boleh melawan cakap mak nanty tak cium bau syurga :) So sesakit hati mana pun mak aku bising sebab mak aku kan laser kena lah tahan tlinga kan kan ?

So holiday family kiteorang nak pergi Gold Coast Morib hari Isnin nie tunda 7January2012 .Tak pelah family diutamakan dulu enjoy belakang kira Hehe

Okay tadi dah setel borang Tekun dah pergi hantar pon and tak banyak songeh pon Alhamdulillah .Benda tu buat aku good mood sepanjang hari walaupun 2hari dok demam panas dengan cirit birit gila-2 :(

Haritu selasa Afif teman aku meniaga kat putrajaya punye lawak tengok dia nak layan costumer , kalau costumer perempuan memang gatal laa tengok lelaki yang layan amboihh perempuan sekarang miang-2 tak padan tua muda ! HAHA saja bawak dia bagi dia belajar skit meniaga mana boleh nak meniaga takde pengalaman langsung kan kan ? Bagus laa senang ajar banyak borak meniaga dekat 1hari pun tak perasan nak tutop kedai dah Hehe
Esok tu Afif balik teros aku demam panas dgn pening aku tak tau kenapa demam Rindu kot .
Lepas tu cirit birit setiap 10minit toilet aku cari takot denggii je Hummm
Sekarang dah sihat sebab telan 6biji activfast =/

#okay laaaa nak tido Pray for my atok :) Thnkss <3

No comments:

Post a Comment