Daisypath Anniversary tickers

Followers

16 December 2011

si bongkak !

Hello ollss :) Aku nak story sikit pasal kawan-kawan yang tibe-tibe sombong tak bersebab apahal lah kan ? Dah jumpa depan mata boleh jeling pulak dulu bukan main baik lagi even kau ada masalah dengan sedara mara aku apa kena mengena dengan aku ? Haih dulu masa baik pijak semut pun tak mati puji melambung-2 .Ingat sikit kau datang tempat orang mintak simpati kat orang bila dah senang berlagak bukan main tau dah berkasih sayang dengan orang luar negara belagakk nooo takpe one day aku harap kau celik mata sikit :) Sekarang nie memang aku kekurangan kawan-2 tapi aku tak pernah kurang kasih sayang dari family & sahabat ! Sahabat & kawan are different words and meaning !

Btw haritu aku ade pegi Penang Festival Char Kuay Tiaw saje pergi nak tengok kolej bapak rindu teringat zaman belajar zaman masak-2 Hahaha Then aku jumpa lecture yang masih ingat kat aku and sentiasa doakan kerjaya aku bak kata dorang tak kisah lah lari cabang pon janji poket tebal :) Tenkiuuu tabikk spring ! Bukan aku tak minat nak belajar masalahnye tempat aku niaga semua peniaga ada pangkat PHD Master semua tapi still meniaga .Minat & Kerjaya orang lain-2 citarasa so buat apa yang minat . Sembang macam orang tua ! HAHAH

Then aku sempat la lepak Alor Star jap tengok Ombak Rindu dengan Afif ,cerita tu memang tangkap leleh tapi bila dah tengok dgn Afif keje gelak jela tak nanges pon x)
Plan kiteorang masa hadapan nak meniaga nak buat pinjaman Tekun sekarang tgh memproses lah agaknya harap menjadi doakan kami berjaya and support lah kiteorang untuk lebih berjaya
AMIN !!


p/s : Syok dapat date hari-hari :)

No comments:

Post a Comment