Daisypath Anniversary tickers

Followers

19 December 2011

penat lelah bersama :)

Today memang memenatkan lah macam-macam dugaan yang ada masa tengah kalot tu :( 1st pegi breakfast kat bawah umah aku best ooo :) lepas tu amik deposit rm400 tapak bazaar ramadhan haritu dah dpat Alhamdulillah lah :) Then daftar perniagaan kat tempat yang sama isi borang macam-2 lagi tengah pikir nak boh nama syarikat ape kan ? Kami dua memang bagi idea macam-2 last last kami letak nama Qaqa Authentics . Best tak ? HAHAH biarlah poyo pun janji setel benda tu dah .Ingat boleh teros pergi tekun kat Sogo tu last-2 orang tuh kata borang banyak tak complete nak sign pegawai Umno nak sign macam-2 . Dengan jalan jem dengan pejabat umno takde pegawai cari pejabat lain pulak .Ya Allah banyak betol dugaan .Dengan parking saje nak sampai rm50 sebab kehilangan tiket parking Haaa takpe Afif Sygs saya tak salahkan awak soryy sebab mara tekanan maybe dengan hujan macam-2 jadi harap memahami okay saya taknak jadi gf yang kurang ajar saya tau awk tak nak saya terbiasakan maki hamun nie Heheh Lepas tu nak pergi maybank nak wat bank statement nak kena tunggu 3hari pulak boleh gila ! Last sekali aku pergi cc bukak Maybank2u.com print je bank statement tak payah baya rm10 HAHAHA setel dah tapi nak hantar semua borang tak sempat tadi sebab dah lebih office hour Haihh macam-2 pulok !

Malam tu dah lega sikit tenang jiwa sikit beli burger tepi jalan makan dalam kereta . Punya lapar laa dari siang tak makan ! dah kenyang gila meronda lah kejap pegi JJ shopping watsons jap dah ade rm400 takpe lah HAHA tapi sebab laki aku memang meluat dgn shopping complex kami pun blah and pegi makan cendol . Memang puas lah lepak dgn awak kali ini keje balik malam jee sampai tak larat nak tido kejap je boleh . HUHU

takde gambar untuk harini sebab kalot buat kerja HAHAHA goodbye ~

No comments:

Post a Comment