Daisypath Anniversary tickers

Followers

18 December 2011

tired plus Happiness !

Hello ollss , iye aku penat sangat kot ! 5 hari aku keje keluar balik niaga keluar lpas tu tido tak cukup gila-2 jadi mata panda ! Sampai mak abah tak larat nak kata apa bukan buat jahat pon lepak dengan Afif kedai Uptown tu ronda-2 KL jap lepas tu jadi jem nak buat camna Hee Nasib mak abah memahami jugak la Hehe baru jer berkelah dengan Afif and adik-2 kat Tasek KLCC tu punye ramai orang macam semut . Memang dah lama lah plan lepak situ borak-2 sambil makan KFC syok gilaa :) Thnkss awok sebab amik hati saya balik sebab kat Kolej dulu awak sibok jee sekarang gila-2 punye keluar tak keluar sehari dia kata rindu ? Macam bukan Afif Hussin HAHAHA
Malas nak cerita banyak perubahan kebaikkan awak kat saya biar saya sorang je tau :)

Okay stop CINTAN nie ! Esok kena keluar pegi DBKL ,BANK and TEKUN :) Memang banyak kerja esok mintak-2 berjalan dengan lancar . AMIN ! Nak cari duit dengan meniaga senang sikit tak payah perah otak pikir ape-2 . Impian utamaa Kereta , Rumah & Kahwin ! Seriusly aku rasa lebih matang nak pikir soal hidup nie biase duit habis ke banyak ke belanja takde had langsung sekarang nak lebih berjaya kena control jiwa :) Aku nak cube bagi Mak Abah aku rasa duit aku jugak walaupun senakal sedegil aku atleast ade jasa jadi laa kan kan . Begitu jugak dgn Afif Hehe

#SEMBANG TUA !

No comments:

Post a Comment