Daisypath Anniversary tickers

Followers

08 January 2012

New Year Celebration !

Hello uollss :) Hurmm dah seminggu new year baru nak update kan sumpah malas nak bukak latop dekat BB hari-2 mengadap benda sama HAHA Mase new year tu Sasya & Myra lah gedik nak pergi I-city aku cuak jugak nak pegi takot Afif bising kan dah janji tak nak kuar new year bahaya :( Buat macam mana hati kawan kena jaga jugak Hehe Nasib masa pergi lepas baru balik niaga tak lah Afif bising sgt explain kat dia macam-2 baru dia okay ,lagipun I-city tu banyak family bukan ade ramai jantan tak guna .First time aku masuk rumah Ice tu nama je orang KL tapi tempat mcm tuh tak pernah masuk memang sejuk giler dah pakai selipar memang kaki cram weh ! Kesian Sasya kurus sgt sampai nangis dia haihhh teros kiteorang keluar sewa kasut rm10 .kasut PHUA CHU KANG ! Kiteorang decide nak balik awal sebelom meletopn nye bunga api tapi jalan Ya Allah punye jem jalan sana tutop sini tutop memang bengang gila ! last2 tengok bunga api kat dalam kereta jee last2 sampai rumah dekat 2pg memang semua tidor dah la abang and adik aku memang tak balik dah last2 tido rumah Sasya nasibb ade jugak tempat tidoo :D

Selamat Tahun Baru Semua yang mengenali aku ,maaf kalau ade silap aku yang nampak atau tak nampak ,maaf kalau ade yang tak tegor sampai sekarang selagi aku tak tahu mana silap aku selagi itu lah aku berdiam diri -Silent is better - Azam tahun baru nie aku nak jadi OKB boleh orang kaya baru :) Harap semua yang dirancang menjadi .



No comments:

Post a Comment