Daisypath Anniversary tickers

Followers

08 January 2011

Totall Busy !!

lame tak update,pdahal baru 4 hari kot . Hahha Wat camne bngun kul 9pg g niaga balik kul 10mlm meniaga UM 3 hari . Sales agak baik for my mom ,tudung aku rancak jgk jualanyaa ,Hahaha Lepas niaga UM meniaga pasar tani pulak sok nye :/ . Hari-2 bngun awal tak larat . Harini sabtu aku malas g niaga aku tdo smpai 12 tgh hari . Haa bru puas tidoo ckup dah rehat . Ptg masak ikan goreng cili ngn sayur tiram pas2 on9 msg-2 ngn apit boleh tetidoo . Penat sgt ke ? bngun jee kul 5 dah ! Fuh lame-2 ! bngun je family aku smua kuar , mak aku pegi beli barang niaga . Pas2 Abah g beli handphone baru utk adkku Danish ! Suke lah tuuu :) Aku punye keje cop harga harga brg mak beli tadi . Punye bnyak ! Dri kul 9 wat kul 1 pg bru abis . Teros naik on9 . Huhuhu Sok niaga Shah Alam pulak . Hoaaa dgn Afif ? Dia confused sgt collage cam tak mau bg kputusan ape-2 utk dia lewatkan wktu praktikal dia. Ala sijil je pun bagi jelaa bkn diploma , pelik aku ! Kesian pun ade mcm-2 mslah jadi. kalau collage tak bg jgk , aku ajak meniaga je payah ah blajar pun . Geram .

Abang aku pulak pengsan time dia orentasi kat IKBN . Dia kata dia jatuh pengsan xnmpak 4jam mata jadi putih ja . Maybe darah tinggi dia ,tp doktor dh scan kepala dia tp xtau lg result cmne .
Time dia kat wad tido fon dia kena curi plak . Bodoo btul nk men curi-2 plak ,ingt family aku kaya ke nk men curi-2 ! Abg aku suro parent aku g tmpt dia study tu melawat dia konon. Tapi sory lah abang oii ,mak kite nie busy sgt2 dgn bisnes dia . Skrg kau xde driver xde smua bnda mak buat .Duit sale pun mak bnyk abis kat tapak niaga . Ade time mak dtg melwat lah .
Jangan manja sgt boleh tak ? Aku stay penang mak xpenah melawat pun . Lagi jauh dri Sremban tu . hahaha

So nowww good night :))
Sape bce blog aku leave ur comment lah ! Hahha

No comments:

Post a Comment