Daisypath Anniversary tickers

Followers

21 January 2011

Again and again






Dah kuar hari tu kuar lagi , ade boyfriend kat KL keje nak kuar jelaa . Haiyaaa tak pelah bkn selalu kan kan ? Kteorg lepak TS je semalam ,nk tgk movie kat TS semua nye nk dekat mlm . Afif tak nak tgk cite yg aku nak tgk ,geram betol ! Nak shopping ? tak tau nak beli ape dah , baik mkn jeee . Haha g mkn wendeys tempat aku keje dulu . afif kte kwn ngn aku je dia mkn mcm-2 . yela kat alor star xde . Hahaha bayangkan lah si afif nie xnak duduk lngsung nk bejalan jee penat lah dah pakai kasut baru ketat skit ah :( seksaa aku nasib baik lah dia sweet je layan aku . Haha sweet ker ?! Dah bosan jalan aku paksa dia tgk movie jgk tapi kat wngsa walk je la dekat sikit nak balik . Tgk cte Faster , The Rock heroo :) bestbest tapi ganas sgt . Afif ah nie ! iSHH ! afif kata sok dia balik kedah dah , aku sedih ah . Abg dia kata lg 30mnit dia smpai nk amik afif , Humm cpat nye bru kul 9mlm . Kami tgh mkn-2 kat Wngse Walk , abg dia smpai ntar aku balik . Aku ingt dia balik dah , tp mse aku meniaga UITM tadi afif kta xjadi & dia dpat praktikal hotel kat KL nie , Best nyee ! Tapi dia cm fobia dgn keadaan hotel KL nie . lawak betol ,tapi if dia rse lebih selesa kat kedah ,better balik wat praktikal kat kedah ah ,tapi kami kena brjauhan dlm setahun gak ah . Gilerr tu mne tahan , afif tuh bkn boleh pmpuan gatal skit layan teros xkira cntik ke tak sapuu jee ! Buat prngai lagi tiada maaf bagimu lah . Paham tak ? !
Lepas balik niaga tadi aku turun gombak g lepak giant batu caves ngn afif mkn dominos . keje mkn sedap-2 je , duit nak beli BB xckup-2 gak ah . Hahhaa Dia xjadi balik hari ni msty balik sok kan ? sedih nyee mintak-2 dia dpat hotel kat KL nie :( good luck bee ! I miss you <3

No comments:

Post a Comment