Daisypath Anniversary tickers

Followers

23 November 2011

RINDU ooo !


Hello you olls :) Nak story pasal love story lah sebab tengah happy macam orang baru couple 2hari boleh macam tuh ? Wooot woottt ! Aku happy sebab dia dah banyak luangkan masa dengan aku ,dia dah mula kalot tak tentu pasal bila aku keluar ,bila tak dapat contact suara risau dia sabar jelaaa dengar dia membebel tapi aku tahu dia tengah risau Hehe Bila malam kalot nak call jee nak borak-2 nak tanya pendapat laa ape laa bila aku malas nak layan membebel lagi haihh sabar and layan jelaa .Sekarang pun kiteorang dah boleh paham each other kalau tak contact tak bermakna ade orang lain itu maknanya dia sibok dengan Kolej so aku mengucap banyak-2 jangan pikir bukan-2 :) Bile malam dia kata dia rindu hummm patot laa kalot semacam je HAHAH Maybe ini dugaan cinta jarak jauh tapi sikit pun sayang tuh tak kurang taww sebab rinduuuu ooo . Sebab rindu nak gadoh lama-2 tak boleh nanti rinduu :( Thnkss awak sebab sabar dengan perangai bebai saya walaupun awak buat tak tau bile saya maki hamun gooodddd job ! rindu nak jalan-2 KL ,penang dating kat Wendeys ,rindu nak jalan-2 cari makan ,rindu beborak sampai lenguh mulot sampai nak terlelap dgr awak borakk ,rindu mandi pantai dengan awak ,rindu bergadoh face to face ,rindu study dgn awok ,rindu window shopping tengok2 baju blah tak beli pon HAHA ,rindu naik motor 125z awak ,rindu tidur kat rumah awak boleh amik hati Mama awak :) rindu buat air kat awak ,rindu makan nasi lemak 60sen kat Astro Alor Star Kedah Hehe ,rindu pegi hospital dengan awk . Banyak sgttt tak mau cerita dah nanti kena ejekk over ! Biar lahhh HAHAHA

Sumpah rinduuu :'(

No comments:

Post a Comment