Daisypath Anniversary tickers

Followers

14 November 2011

Tired but happy !

Hello uollss,lame tak update kan ? Seriusly busy ! Puas stay Kota Bharu seminggu mcam-2 kerja aku buat sampai kena marah semua ada ,susah jugak tolong uruskan perkhawinan nie macam-2 kerja . Ingat kena salam tok kadi jee HAHAHA yang bestnye semua family berkumpul kan kan ? Ofcourse laa dh stay sane banyak org tanye giliran aku bila ? Aku tak kisah la nak kawin lewat ke awal janji ade duit jalan takde duit jangan cerita ! :) Congrat Kakak dah kawin cepat-2 dapat anak taw . Aku bagi Kakak hadiah baju malam pertama warna merah tuu aku bungkus dalam kotak masa time bukak hadiah malu lah diaa syokk gile ! HAHAHA Birthday abah aku bagi kemeja hawaii HAHAH itu pilhan cousin aku Nana :) Malam sebelum balik KL family semua wat BBQ aku yang potong ayam perap banyak gler lak tu memang penat lah kan ? yang best sekali aku dapat drive kat sana Pandak aku bagi naik Wira dia jalan-2 KB wowww syok ! Masa on the way balik KL Abah suprise kan kiteorg anak beranak pergi Genting maybe sebab birthday dia time tu good mood lah kan saja ajak pergi genting dah alang-2 lalu situ abah teros pergi naik cable car tinggii oooo Mak gayat jee dok diam je Hahaha lawak betol :0 Adik-2 aku lagi excited tak pernah pegi lah katakan . Tapi kiteorng maik indoor je outdoor hujan lagipun jauh bejalan kesian abah sakit kaki :( tak pe dah bawak kiteorang jalan situ makan MCD pun kiteorang dah happy :) Sayang Abah !

Walaupun family aku hampir kesemuanya mulot laser takde insurans biarlah nak kata apa pun aku Happy ! && aku agak touching dgn Afif sekrang nie ,I need alone :(

No comments:

Post a Comment