Daisypath Anniversary tickers

Followers

06 November 2011

i'm at Kelantan

Hello Uolls I kat kelantan nie kat Kota Bharu :) Memang busy giller sampai rumah malas nak online nak hadap latop or pc pun memang tak larat :( Semalam dalam bas nak betolak KB 14 jam weh agak keras punggong aku sebab jem kalot org kelantn nie balik kampung semua . Now dah smpai tak sabar nak prepare goddies untuk kak sedara aku menikah ,kemas kampung aku nie .
Family aku balik sini next week kot mak ade appoiment ngn doktor so adk beradik I lambat dtg sni ,Its okkay lah hari hari tu 04NOV birthday my mommy :) bagi mak sandal school je mahal jugak lah en bajet lari jugak weh HAHAHA tak pelah bkn selalu .

Now kat kelantan kerja makan jela sebab nenak aku pakar memasak aku jadi pembantu tak sabar nie nak tengok org menikah camne bila pulak giliran aku ? Bagitahu afif dia kata segan nak bagitau Mama dia ,bengong hang kan kira kalau hang tanya Mama awak bagi ah ? AMIN HEHE
Okay laaa later bila tak busy update lagi okay uollss ! Kbaii :)

No comments:

Post a Comment