Followers

14 September 2011

Sekejap je masa berlalu !

Sebulan lebih tak update betapa siboknye diriku nie ,
Seminggu raya kat Kelantan balik KL dua hari teros terbang raya Penang dgn Kawan-2 :)
Akhirnya plan yg dirancang jadi jugak walaupun aku agak pening nak comfirm kan kwn-2 HUH !
OPSSS AWOKK sy lupa nak celebrate anniversary kite for 2 years ! Sorryy :(
takde hadiah takde celebration HEHEHE tunggu bln 12 kite sambut sama-2 dgn Mas & Aijaz!




p/s : rindu keletah mereka ,rindu teguran mereka rindu tidur bersama ,
rindu meluahkan perasaan besama-sama ,rindu untuk peluk-peluk ,
rindu nak gaduh-gaduh . Aku terlalu rindukan semuanya.
ya Allah ,Kau peliharalah mereka-mereka yang aku sayangi .
Kau lindungilah mereka di bawah kasih sayangMu & rahmatMu .
WillMissYouSoMuchFriendss :(

No comments:

Post a Comment