Daisypath Anniversary tickers

Followers

25 September 2011

awesome Sayang :D

Huhh penatnye layan tetamu dtg rumah :) makanan pun tak cukup tak sangka ramai nak dtg nak snap picture pun jadi tak sempat ngn semua orang :(
Its okay la janji datang thank you so much okayyyyyyyy !

Now nak cerita pasal salah paham yang belaku ,mula-2 Afif dtg rumah ingat nak jual mahal dengan dia sebab kes yang belaku baru2 ini tapi dia dok wat terhegeh2 bila suroh explain dia kata nanty Sabaqqq bnyak jee ! HAHAHA

Lepas habis open house Aku ,Awok ,Eyy ,Myra & Sya lepak kat kg baru so memang nak explain takde mase lagi nie aku pun tunggu je layan dia pun cam taknak jee ,SORRYY wok !
then kwn-2 aku mcm boring kot dorang mintak balik kami hantar laa then lepas tu aku teros bagitahu apa yang aku tak puas hati HAHAHA si Eyy nie dgr jee (dgr jelaa hang ckp bnyak apa) !

Betina tuh nak wat baik dalam facebook semata-2 nak jeles kan aku kate bf i lawak laa ape lah .
OPSS sory bf I kate dia tak bercakap pun dgn you ALL sebab you ALL like budak-2 *tergedik. Aku cerita kat Awok aku laaa yang kau betina saja panaskan aku .Padan muka hampa! Awat hampa nak kacau hubungan orang aku tak penah sedetik nak tau pasal life korang ,nak kata bf aku lawak memang dia lawak laa sebab tu aku syokkkk bodoo ! Thkss sebab dtg KL nak amik hati I balik walaupun I maki you serupaa tak mau becinta dah HAHAHA

Moral of the story : Org yang rapat dgn kita paling cemburu dgn kebahagiaan kita :D

&&& aku penat layan si Eyy nie HAHA wat kalot . Malam tu pegi Sunway Piramid ikot jalan punye jauh tol punye banyak cari dorang bebai :) Last sekali malam tu g uptown laa lepak2 situ sampai Eyy tergoda dgn G-Shock tuu HAHAHA sampai umah 3pg nasib mak tak brapa nak mara dah kuar ramai-2 kalau keluar brdua mattiii laa Hehe esok nye kul 6pg dah bngun nak g meniaga pulak bpe jam jee aku tidoo HAHAHA habis niaga tgh hari kuar plak pegi KLCC ingt nak jumpe Ila tak jumpe pon diaa :( sian EYY :D ronda satu KL pegi ZOO NEGARA sebab dorang peminat fanatik senarioo pulon bejalan *punye penat ,then pegi wangse walk mkn Ayam Penyet bapak sedapppp ketaq kepala pedasss HAHAHA happy gile aku rase mcm ade dua balak tuu kau ade ?!

Okayy la nak tidoo pic upload bile intenet HIJAU now merah #lembap :(

No comments:

Post a Comment