Daisypath Anniversary tickers

Followers

15 February 2011

sibuk busy blablabla

Yes aku sibuk sgt-2 lah kan ,arini je baru rase nak update sbb boring dah rehat kat umah .Biase meniaga je .Penat kadang-2 tdo pun ckup2 waktu je mane nak layan Afif lagi . Tak layan bebai cam bdk-2! Mase Tahun Baru Cina aku blik kampung kat Kota Bharu seminggu . Mak aku suruh rest kat sna je .kat kampung mne boleh rest cari nenek bising. Hehe Bngun kul 8pg teros tlg-2 nenek meniaga ,nasib kedai runcit atok & nenek bwh umah jee . Nenek jual nasi gulai pe smua mmng laku ah sape lmbt nasi mmng habis . Hahaha . Mase kat sne sempat g butik pengantin utk Cousin aku ,dia nak kawin ujung thn nie so prepare survey ape yg ptut . Aku lah jadi PA dia ikot je mne dia pegi , dia test baju kahwin cehh mmng lawa giler & bnyk plihan . Tapi bnyk saiz kecik so sejak itu aku mula diet ! Hahaha Thnkss Atok,Nenek,Pandan & Makndak yg belanja makan kmi hari2. Mase nak balik KL tu kan bus tuh rosak patot nye betolak kul 10 mlm tp bertolak kul 3pg , Ya Allah peritnyaa sakit pinggang aku lenguh stu bdan :(

Tapi letih-2 aku , aku happy sbb si Dia yang pndai amik hati aku . Hahaha biase la gadoh ngn dia tapi dah x perang besar cam dulu-2. skrg kiteorng dh pndai cntrol maybe sbb lame xjmpe ble gado xbest lah kan AFIF ?? Hee Bile tgh msg je teringat zaman-2 study sme2 kuar sme mkn sme . Haihh dugaan bnyk dok jauh-2 . Mintak-2 ade lah jodoh kami . Aminn .

Parent aku pulak bagi smngat suro simpan 5k utk modal Hari Raya nie . Jual baju kurung ,masyukk ah time tu tak sabar sgt2 . Mintak-2 berjaya lah aku cm Mak aku :)
Nenek suro simpan duit kahwin dah , nnek2 pikah mude lagi laa . Hehe

No comments:

Post a Comment