Daisypath Anniversary tickers

Followers

17 April 2011

Rindu sangat oooooo

Hahaha memang tajuk nie ditujukan untuk Si Dia lah kan , bukan ape semenjak nie Afif sweet sgt2 macam baru kenal semalam je . Pelik tapi aku suke prubahan yang ketara sebab mase kenal dia dulu dia terlalu garang macam Harimau tapi sekarang dah jadi Kucing lembut je cakap , nak tegor pun cakap elok-2 . Bile ditanya dia kate sebab aku dia berubah dia tak nak aku bosan dgn dia . 'Afif saya tak penah bosan dgn awk sebab tak wat hal dgn saya & saya hargai sgt-2' . Maybe ini dugaan bercinta jarak jauh ofcourse lah kena sweet-2 nanti bosan der ! Hehe baru-2 nie jela gadoh dgn dia kes cemburu buta elok lah dua2 kuat jeles kawin nanti baling periuk . Hahaha . Banyak yang kami angankan bile ade jodoh nanti aku tau lambat lagi sebab hidup sekarang memerlukan duit :)
Its okay sy tunggu awak berjaya dalam hidup bahagiakan family baru pikir hal kite ok !

Now aku plan nak kembangkan bisnes aku dengan ONLINE SHOPPING ! Hehe . Memang dah plan lame tapi dalam mase tuh kena survey fashion sekarang harga online shopping nie mcm mane kan kan :) So now aku dah ready and esok nak pegi beli barang dengan mak . If berminat LIKE la page kat FB - Teenage Wardrobe - thnkss for support okay ! Mintak-2 lah berjaya hidup aku dgn bisnes sebab parent aku berjaya dgn cara Bisnes je . thnkss parent aku yg selalu bagi support , Hehe

Btw hari tu family aku bawak pegi tengok rumah baru kat Bangi . Yaa dari umah aku dalam setengah jam jgk lah nak pegi sane . Parent aku bawak tengok not bad bilik masing2 ade toilet tak lah berebut kan ! Hehe besar and nmpak mewah fuuhhh xsabar nak pindah lepas tu wat kenduri pulak besttnyee lame mak tak buat kenduri . Sibokk kate kan . Dijangka pindah tahun depan tapi tak comfirm lagi semua under planning :) Okay lah ade mase update lagi.

bobbyeeeeeeeeee <3

No comments:

Post a Comment